A funzione di Needle-punched Nonwoven Geotextiles | JINHAOCHENG

Ci sò tanti tipi di geotextiles chì seranu appiicati à diversi campi secondu i so diversi tipi. À mezu à elli, agulla-punched materiali non-tessuti sò principarmenti usati in fiumi, laghi è mari, perchè stu materiale hà un assai bonu funziunamentu di erosione anti-terra, cusì l'appiecazione di stu materiale in questi campi pò ghjucà un effettu assai bonu.

Applicazione di Geotextiles Nonwoven punzonati

Dunque, ci sò parechje applicazioni di stu tipu di tela in questi campi, è l'usu di stu tipu di tela pò ottene un effettu megliu in u prucessu di custruzzione di l'ingegneria. Perchè quandu a ghjente rializeghja a custruzzione in i fiumi, i laghi è i mari, tutti anu bisognu di utilizà stu tipu di geotextile non-tessuti . punzonatu à agulla per rinfurzà a prutezzione di a terra è di l'acqua, perchè u prugettu pò ottene un effettu megliu.

È quandu si usa stu tipu di geotextile, pò ancu fà chì a custruzzione di tuttu u prughjettu hà un effettu megliu, tanti prughjetti utilizanu stu materiale per a custruzzione, perchè pò esse filtru bè à certi. L'impurità in i fiumi è i laghi, è e pruprietà impermeable è impermeable sò ancu assai boni.

Dunque, soprattuttu in u prucessu di custruzzione di diga, l'usu di stu tipu di geotextile prublema pò ottene risultati megliu, cusì geotextiles non-tessuti punched-punched deve esse usatu in u prucessu di custruzzione in questi fiumi è laghi. È in u campu di a so appiecazione, ùn pò micca solu ottene risultati megliu quì, ma ancu permette à tuttu u prughjettu di ottene un prucessu di cumpiimentu rapidu in u prucessu di custruzzione. Cusì pò accelerà a custruzzione di tuttu u prugettu. In questu modu, hè assai benefiziu per a squadra di custruzzione per accurtà a durata di u prugettu.

U sopra hè l'intruduzioni di a funzione di nonwovens punched agulla. Se vulete sapè di più nantu à i nonwovens punzonati à agulla, per piacè cuntattateci.

Più da u nostru Portfolio


Tempu di post: May-06-2022
Chat in ligna WhatsApp!