Caratteristiche è Applicazione di Nonwovens Needle-punched | JINHAOCHENG

Tissu non tissu à l’agule: un tissu hè un novu tipu di materiale di prutezzione di l'ambiente, chì hè fattu di fibra riciclata, fibra artificiale è a so fibra mista per carding, netting, needling, hot rolling, coiling è cusì. Tessuti non-tessuti, cumpresi fibri chimichi è fibri vegetali, sò fatti nantu à e macchine di fabricazione di carta umida o secca cù l'acqua o l'aria cum'è mediu di sospensjoni. Ancu s'ellu sò tela, sò chjamati tessuti non tessuti .

Tessutu non-tessutu hè una nova generazione di materiale di prutezzione di l'ambiente, chì hà i vantaghji di una bona forza, traspirante è impermeabile, prutezzione di l'ambiente, flessibilità, micca tossicu è senza gustu, è prezzu. Hè una nova generazione di materiale di prutezzione ambientale, cù e caratteristiche di l'acqua repellente, traspirante, flessibile, senza combustione, micca tossicu, micca irritante, culore riccu è cusì. Quandu si brucia, ùn hè micca tossicu, senza gustu, è ùn ci hè micca sustanza lasciata, per quessa ùn contamina micca l'ambiente, cusì a prutezzione ambientale vene da questu.

I prudutti non-tessuti punzonati à l'agulla sò culuriti, brillanti, di moda è amichevuli di l'ambiente, anu una larga gamma di usi, belli è generosi, anu una varietà di mudelli è stili, è sò ligeri, amichevuli di l'ambiente è riciclabili, cusì sò ricunnisciuti internaziunali. cum'è prudutti di prutezzione di l'ambiente per prutege l'ecologia di a terra.

Usu principale

(1) Tessuti medichi è sanitarii: robba chirurgica, vestiti protettivi, panni sterilizzati, maschere, pannolini, tovaglioli sanitari di e donne, etc.

(2) tela per a decorazione di a casa: tela murale, tovaglia, lenzuola, coprilettu, etc.

(3) tela di seguitu: fodera, fodera adesiva, floc, set di cuttuni, tutti i tipi di pannu di fondu di pelle sintetica, etc.

(4) Tessuti industriali: materiali filtranti, materiali isolanti, sacchetti di cimentu, geotessili, tessuti rivestiti, etc.

(5) Tessulu agriculu: tela protettiva di culturi, tela di crescita di piantini, tela di irrigazione, cortina d'insulazione termale, etc.

(6) altri: cuttuni spaziali, materiali d'isolamentu termale, linoleum, filtru di fumu, sacchetti di tè, etc.

(7) Tessuti interni di l'automobile: materiale di decorazione di l'internu di l'automobile, entrata d'aria in materiale d'insulazione acustica di l'automobile, unità di a porta vicinu, canali di trasmissione, cofanu di valvola in l'internu, valvola di flussu di l'anellu internu è esternu.

U sopra hè l'intruduzioni di e caratteristiche è l'applicazioni di i nonwovens punched agulla. Se vulete sapè di più nantu à i nonwovens punzonati à agulla, per piacè cuntattateci.

Più da u nostru Portfolio


Tempu di Postu: Apr-15-2022
Chat in ligna WhatsApp!