Cosa hè un spunlace nonwoven è a scelta di fibre

Tissu Nonwoven Spunlaceintroduzione

A tecnica più antica per cunsulidà e fibre in una tela hè u ligame meccanicu, chì intreccia e fibre per dà forza à a tela.

Sutta ligami miccanicu, i dui metudi più largamente usati sò needlepunching è spunlacing.

Spunlacing usa getti d'acqua à alta velocità per chjappà una tela in modu chì e fibre s'avvicinu l'una à l'altru. In u risultatu, i tissuti non-tessuti fatti da stu metudu anu proprietà specifiche, cum'è manicu suave è drapability.

U Giappone hè u più grande pruduttore di nonwovens hydroentangled in u mondu. A pruduzzione di tessuti spunlaced chì cuntenenu u cuttuni era di 3.700 tunnellate metriche è una crescita significativa di a produzzione pò ancu esse vistu.

Dapoi l'anni 1990, a tecnulugia hè stata fatta più efficiente è assequible per più pruduttori. A maiò parte di i tessili hydroentangled anu incorporatu webs secchi (cardi o aria-laid web cum'è precursori).

Sta tendenza hè cambiata assai recentemente cù un aumentu di e rete di precursori wet-laid. Questu hè a causa di Dexter chì usa a tecnulugia di Unicharm per fà tessuti spunlaced utilizendu tessuti wet-laid cum'è precursori.

Finu a ora, ci sò parechji termini specifichi per i nonwoven spunlaced cum'è jet entangled, water entangled, è hydroentangled o hydraulically needled. U terminu, spunlace, hè usatu più popularmente in l'industria nonwoven.

In fatti, u prucessu di spunlace pò esse definitu cum'è: u prucessu di spunlace hè un sistema di fabricazione di nonwovens chì impiega i getti d'acqua per intrecciare fibre è cusì furnisce l'integrità di u tissu. Morbidezza, drape, cunformabilità è forza relativamente alta sò e caratteristiche maiò chì facenu spunlace nonwoven unicu trà i nonwovens.

https://www.jhc-nonwoven.com/non-woven-spunlace-fabric-rolls-for-wall-paper-cloth-2.html

Rotoli di tissu spunlace micca tissutu

Spunlace Nonwoven Fabric Scelta di Fibre

A fibra aduprata in spunlaced nonwoven deve pensà à e seguenti caratteristiche di fibre.

Modulu:Fibre cù un modulu di curvatura bassu necessitanu menu energia d'intrecciante cà quelli cù un modulu di curvatura altu.

finezza:Per un tipu di polimeru datu, e fibre di diametru più grande sò più difficiuli di intrecciare cà e fibre di diametru più chjucu per via di a so più grande rigidità di curvatura.

Per PET, da 1,25 à 1,5 deniers parenu esse ottimali.

Sezione trasversale:Per un tipu di polimeru determinatu è denier di fibra, una fibra di forma triangulare averà 1,4 volte a rigidità di curvatura di una fibra tonda.

Una fibra estremamente piatta, ovale o ellittica puderia avè solu 0,1 volte a rigidità di curvatura di una fibra tonda.

Lunghezza:I fibri più corti sò più mobili è pruducenu più punti d'intricatu cà e fibre più longu. A forza di a tela, però, hè proporzionale à a lunghezza di a fibra;

Dunque, a lunghezza di a fibra deve esse scelta per dà u megliu equilibriu trà u numeru di punti d'intricatu è a forza di u tissu. Per PET, a lunghezza di a fibra da 1,8 à 2,4 pare esse megliu.

Crimp:Crimp hè necessariu in i sistemi di trasfurmazioni di fibre di fioru è cuntribuisce àmassa di tissu. Troppu crimp pò risultà in una forza di tela più bassa è l'intricatu.

Umidità di a fibra:Le fibre idrofile si intrecciano più facilmente rispetto alle fibre idrofobe a causa delle forze di trascinamento più elevate.

Cuntenutu trasferitu da: leouwant

fornitori di tessuti non-tessuti spunlace

Jinhaocheng Nonwoven Co., Ltd. hè un fabricatore cinese specializatu in a produzzione di nonwovens spunlace. Interessatu in a nostra fabbrica, per piacè. cuntatta ci.


Tempu di post: 28-mar-2019
Chat in ligna WhatsApp!
top