Cosa hè un tissu non-tissu spunlace? Cosa hè a diffarenza trà un tissu non-tissu spunlace è un tissu non-tissu | JINHAOCHENG

Tissu non tissu Spunlace Hè ampiamente hè di spruzzà un flussu d'acqua fina d'alta pressione nantu à una o più strati di rete di fibre, in modu chì e fibre sò intrecciate l'una cù l'altri, in modu chì a tela di fibra hè rinfurzata è hà una certa forza, è u tela ottenuta. hè un tissu non-tissu spunlace.

Spunlace hè solu unu di i tessuti non tessuti . A tela di cuttuni hè intricata cù agulla d'acqua d'alta pressione. Tessuti non-tessuti Spunlace sò avà soprattuttu usati in l'industria medica, civile, è bellezza, cum'è maschere faciale è salviette umide, chì sò tutti tessuti spunlace non-tessuti.

https://www.jhc-nonwoven.com/disposable-non-woven-face-mask-2.html

spunlace high quality nappy nonwoven Tissu facial mask

https://www.jhc-nonwoven.com/soft-spunlace-nonwoven-restaurant-cleaning-wet-wipes-2.html

sas PP spunlace nonwoven Crosta mural

 

1. Sferenti caratteristiche

1. Spunlace tissu non-tissu

(1) Entanglement flexible, ùn affetta micca e caratteristiche originali di a fibra, è ùn dannu micca a fibra

(2) L'aspettu hè più vicinu à i tessili tradiziunali cà l'altri materiali non-tessuti

(3) Alta forza è bassa fluff

(4) Alta igroscopicità, assorbimentu rapidu di umidità

(5) Bona permeabilità di l'aria

2. Tessuti non-tessuti sò a prova di umidità, traspirante, flexible, ligeru in pesu, incombustible, faciuli di descompone, micca tossicu è micca irritante, riccu di culore, prezzu bassu è riciclabile.

2. Diversi usi

1. L'usi di i tessuti spunlace non-tessuti sò cortini medichi, vestiti chirurgici, panni di copertura chirurgica, materiali di vestizione medica, medicazione per ferite, gasa medica, stracci d'aviazione, tessuti di rivestimentu di vestiti, tessuti di rivestimentu, materiali dispunibuli, strumenti è metri Stracci avanzati, stracci avanzati in l'industria di l'elettronica, asciugamani, pads di cuttuni, salviette umide, materiali di copertura di maschere, etc.

2. Tessuti non-tessuti sò adattati per film agriculi, calzature, abbronzatura, materassi, trapunte, decorazione, chimichi, stampa, automobili, materiali di custruzzione, mobili è altre industrii, è ancu interlinings di vestiti, vestiti chirurgici dispunibuli medichi è sanitarii, maschere. , Cappelli, lenzuola, tovaglie dispunibuli d'alberghi, bellezza, sauna è ancu sacchetti di rigalu di moda d'oghje, borse boutique, borse di shopping, sacchetti di publicità è più.

Informazione estesa

I seguenti punti deve esse attentu à u mantenimentu è a cullizzioni di tessuti non-tessuti:

1. Mantene pulita è lavate spessu per prevene a crescita di moths.

2. Quandu si guarda in diverse stagioni, deve esse lavatu, ironed, seccu, stampatu in un saccu di plastica, è pusatu pianu in u vestitori. Prestate attenzione à l'ombra per prevene u sbiadimentu. Hè da esse spessu ventilatu, spolveratu è dehumidified, è micca espunutu à u sole. I pasticchi anti-muffa è a moth-proof deve esse posti in l'armadiu per impediscenu i prudutti di cachemire da esse umidi è muffa.

3. Quandu hè purtatu à l'internu, u mantellu currispundente deve esse liscia, è l'uggetti duru cum'è penne, casi chjave, telefunini, etc. ùn deve esse piazzatu in i sacchetti per evità l'attrito è u pilling lucale. Minimizà l'attrito cù l'uggetti duri (cum'è a spalle di divani, braccioli, tavulini) è i ganci quandu li portanu.

4. Se ci hè pilling, ùn tira micca per forza. Aduprate forbici per cutà u pom-pom, per ùn esse riparatu per via di off-line.

Più da u nostru Portfolio


Tempu di Postu: Aug-26-2022
Chat in ligna WhatsApp!