Hè sicuru à riutilizà maschera medicale monousu | JINHAOCHENG

Hè sicuru di riutilizà a maschera medicale monousu? In seguitu, Jinhaocheng, un pruduttore di maschere medicaleper fassi capisce.

Periculi di riutilizazione di maschere monousu

Un usu unicu pò durà più di 4 ore, è più di 4 ore ponu esse aduprate ripetutamente. Una maschera monousu hè divisa in trè strati, u stratu u più esternu hè un stratu di polipropilene ultraminatu chì si fonde cù l'effettu antimicrobiale. U stratu mediu hè l'ultrafinu stratu di materiale chì si sbuffa in fusione di polipropilene, chì ghjoca u rolu d'isulamentu è di filtrazione.U stratu più internu hè una gasa sanitaria generale, chì appartene à un materiale favurèvule à a pelle.

U rolu di a maschera dispunibile per isolà u virus hè u stratu mediu, chì pò impedisce l'entrata di goccioline è virus. Tuttavia, questu materiale ùn hè micca resistente à alte temperature è alcolu, cusì l'usu di pirodisinfezione è disinfezione alcolica per maschere monousu distruggerà u stratu di materiale ultrafinu di fibra di polipropilene fusibile è riduce l'effettu protettivu generale di a maschera.

Quandu e maschere monousu sò aduprate ripetutamente, assai virus sò attaccati à a superficia di maschere monousu è l'effettu prutettore hè diminuitu.U portu di una maschera in questu mumentu ùn solu ùn hà micca un rolu in l'isolamentu di u virus, ma ancu aumenterà a probabilità di per quessa, e maschere monousu ùn sò micca cunsigliate per l'usu ripetutu, nè per l'usu dopu a disinfezione.

In chì circustanze ponu esse riutilizate maschere monousu?

E maschere monousu ùn sò micca raccomandate per esse riutilizate dopu à 4 ore d'usu, ma ponu esse riutilizate dopu à 4 ore di non usu.Per esempiu, quandu manghjate o bevite, pudete piglià è aduprà torna dopu avè finitu di manghjà. Ùn hè micca solu sciglialu è cambiallu.

Cume rimuovere una maschera currettamente?

1. Prima caccià una arechja è a cinta di maschera chì pende sopra l'orechja. Poi caccià a cinta di maschera annantu à l'altra arechja.

2. Pigliate un latu di a maschera è cacciatelu da l'altra arechja.

3. Ùn toccate micca a superficia di a maschera perchè pò infettassi.

4. Ùn toccate micca a superficia interna di a maschera (sì u paziente) perchè pudete infettà l'altri.

5. Ùn toccate micca e maschere usate d'altri per evità infezioni incrociate.

6. Ùn li mette micca direttamente in sacchetti o in tasche chì ci pò esse un risicu d'infezzione persistenti.

Quì sopra hè urganizatu è liberatu da i fornitori di maschere mediche monousu.Per più infurmazioni nantu à maschere jhc-nonwoven.com ".

Ricerche relative à a maschera dispunibile:


Tempu di posta: Apr-27-2021
Chat in ligna WhatsApp!