Cumu un umidificatore industriale controlla a temperatura è l'umidità in l'attellu di tessuti non tessuti spunlace | JINHAOCHENG

 

Tissu non tissu Spunlace Hè ampiamente
adupratu in parechji prudutti è lochi, ma ùn cunniscimu micca qualchì precauzione per a produzzione di tessuti non tessuti spunlace o l'attellu di produzzione di tessuti non tessuti in cotone puru spunlace. In fatti, ùn avemu veramente bisognu di sapè troppu. Oghje ne parlemu solu.

 

https://www.jhc-nonwoven.com/soft-spunlace-nonwoven-restaurant-cleaning-wet-wipes-2.html

Tissu non tissu Spunlace Hè ampiamente

Cumu l'umidificatore industriale controlla a temperatura è l'umidità di a fabbrica di tessuti non tessuti in cotone spunlace? L'attelli industriali scontranu generalmente à bassa umidità, in particulare attelli tessili. Per esempiu, l'attellu di tessuti non-tessuti spunlace / spunlace di cuttuni puri in cotone puru hà poca umidità, assai fiori volanti, filati di lana, è estremità rotte, è a qualità ùn hè micca garantita.

 

Ch'ella sia un attellu tessile o altri attelli, l'umidificatori industriali ponu risolve u prublema di umidità in l'attellu è migliurà l'efficienza di a produzzione è a qualità di u produttu.

 

A temperatura è l'umidità di l' attellu di tessuti non tissuti spunlace devenu esse bè cuntrullati, ciò chì hè legatu à a qualità è l'efficienza di u pruduttu. Oltre à i prublemi sopra menzionati di volu è di estremità rotte, a bassa umidità in l'attellu averà ancu prublemi di polvere è elettricità statica, chì anu un grande impattu nantu à a produzzione normale è a trasfurmazione, è ponu facilmente causà fallimenti di l'equipaggiamentu è ritardà a produzzione.

 

China Huizhou Jinhaocheng Non-woven Fabric Co., Ltd. hè specializata in a produzzione di tessuti non-tessuti spunlace di alta qualità, tessuti non tessuti funduti, etc. Umidificatori industriali aduprati in attelli tessili ponu esse chjamati umidificatori di attelli tessili. Spruzzanu principalmente nebbia d'acqua per aumentà l'umidità di l'attellu, abbassendu cusì a temperatura. A nebbia d'acqua assorbe a polvere è si mette per uttene u scopu di rimuovere a polvere, è l'umidità di l'attellu hè aumentata. , A cundizione di l'elettricità statica ùn esiste micca, è a nebbia d'acqua cuntene assai ioni d'ossigenu negativi, chì neutralizaranu a carica positiva di l'attellu, ghjunghjenu u scopu di eliminà l'elettricità statica, è permettenu à l'attellu di pruduce normalmente è di elaborà alta -Tissu non tissu spunlace de qualité / eau Tissu non tissé en coton poignardé.

 

In generale parlendu, dopu chì l'umidità di l'attellu righjunghji u 40% RH, hè difficiule per l'elettricità statica di cumparisce di novu, è a gamma di umidità adatta per diversi attelli industriali hè ancu sopra u 40% RH. Per quessa, hè criticu di sceglie un umidificatore industriale cun una quantità adatta di umidificazione. In realtà, l'umidificatori industriali di a marca Wuwang di Hangzhou Jiayou Industrial Co., Ltd. ponu risponde à questu requisitu di umidità. L'umidificatore micro-nebbia ad alta pressione hà una alta applicabilità in diversi attelli. Oltre à l'umidificazione, pò ancu esse adupratu in piante di cimentu è piante di ghiaia. A rimozione di a polvere spray in fabbriche, piante siderurgiche, ecc., Hà i vantaghji di una grande umidificazione, umidificazione rapida, piccule particelle spray, bassu cunsumu energeticu, è prestazioni elevate. Dunque, assai impianti industriali sceglieranu umidificatori industriali quandu regolanu l'umidità.

 

L'umidificatore micro-nebbia ad alta tensione umidifica, sì hè adupratu per umidificazione, raffreddamentu, rimozione di polvere, è rimozione statica, l'acqua addolcita è filtrata hè pressurizata cù una pompa à alta tensione, è poi trasportata, è poi spruzzata attraversu una speciale bocca Petita nebbia d'acqua, a nebbia d'acqua pò evaporà rapidamente in l'aria, umidificà l'aria, assorbe u calore, è risolve rapidamente i prublemi di umidità, temperatura, polvere è elettricità statica in l'attellu.

 

https://www.jhc-nonwoven.com/disposable-medical-mask-jinhaocheng.html

I temi sopra riportati anu realizatu una semplice comprensione di u cuntrollu di l'attellu di tessuti non tessuti in cotone spunlace. Comu lu megghiu cumpagnia non-spugna Tissu in China, Jinhaocheng cauciucata non-spugna pruducia più cauciucata spunlace non-spugna, medicale cauciucata non-spugna strughjesi-agitata , e torra 'ntisi. Tessuti non tessuti à barba , ecc., maschere monousu . Benvenuti e vostre chjamate o lettere per cuntattateci per affari.

 A nostra homepage: https://www.jhc-nonwoven.com/ ; E-mali: hc@hzjhc.net; lh@hzjhc.net


Tempu di posta: Aug-11-2021
Chat in ligna WhatsApp!