Sviluppu di Tecnulugia Nonwoven Meltblown – Dui cumpunenti Meltblown | JINHAOCHENG

Dapoi a matina di u 21u seculu, u sviluppu di tessutu non-tessutu soffiatu in u mondu hà avanzatu da luppoli è limiti.
Hills Company è Nordson Company di i Stati Uniti anu sviluppatu successu tecnulugia di meltblown di dui elementi prima, cumpresu u tipu di core di a pelle, u tipu side-by-side, triangulu, etc., in generale a finezza di a fibra hè vicinu à 2 & micro; numeru di buchi per inch di fattori spinning meltblown pò ghjunghje sin'à 100 buchi, u vulume extrusion di ogni pirtusu pò ghjunghje sin'à 0,5 g / min.

meltblown-nonwovens

 

Tissu non tissé mélangéPer N95 99 Mask | JINHAOCHENG

Tipu di nucleu di a pelle Puderà fà chì u tessulu non-tessutu si senti morbidu è pò esse fattu in prudutti cuncentrichi, eccentrici è strutturati speciale. In generale, l'accoutrements economici sò usati cum'è u core, è i polimeri preziosi cù pacchetti speciali o dumandati sò i strati di a pelle esterna. Per illustrazione, u core hè polipropilene, è a pelle esterna hè nylon per fà a fibra igroscòpica; Polietilene di u puntu di fusione o polipropilene mudificatu, poliester mudificatu, etc. Per i filamenti conduttivi neri di carbone, u core conduttivu hè impannillatu fora.
Tipu side-by-side Pò fà chì u tessulu non-tessutu hà una bona elasticità. Hè generalmente fattu di dui polimeri diffirenti, o u stessu polimeru cù densità differente. filamenti ondulati a spirale. Per esempiu, a Cumpagnia 3M hà sviluppatu un tessuto anon-tessutu di filamenti bicomponenti PET/PP in fusione. A causa di a perdita differente, un crimp elicoidale hè furmatu, chì face chì u tela non-tessuta hà una elasticità eccellente.

Tipu di punta Questu hè di cumpone un altru polimeru in u tipu trilobale, tippu cruci è punta. Per l'illustrazione, quandu facenu filamenti antistatici, cunduttori di l'umidità è cunduttori, un polimeru cunduttivu pò esse cumpostu nantu à a punta, chì pò cunduce l'umidità è l'electricità, antistaticu, è salvà u quantu di polimeru cunduttivu.
Tipu Micro-denier Moduli peel-off in forma di petali d'aranciu, in forma di striscia, o moduli d'isule oceaniche ponu esse usatu. Dui polimeri inarmuniosi sò sbucciati per fà reti di fibra ultrafine, o in verità di nanofibre, simili à i filamenti bicomponenti sbucciati sviluppati da Kimberly-Clark, chì sò filamenti bicomponenti fatti di dui polimeri inarmuniosi. In più di un secondu di filamenti di l'elementu in acqua calda, i dui polimeri ponu esse sbulicati cumplettamente per furmà una tela di microfibra. U tippu di isula hà bisognu di dissolve l'oceanu per ottene una reta di fibra di isula fina.

tippu mongrel Hè una tela di fibra chì combina diversi accoutrements, diversi culori, diversi filamenti, diverse forme di sezione trasversale, è ancu cù filamenti di core di pelle, sia filamenti co-spun sia filamenti bicomponenti, in modu chì i filamenti anu i pacchetti necessarii. I prudutti di fibre di meltblown, stu tipu di melt-blown fibernon-woven bicomponente o mistu fibernon-tessutu pò ancu migliurà a filtrabilità di u mediu di fangu, è fà chì u mediu di fangu hà antistaticu, conductività elettrica, igroscopicità, rinfurzà à migliurà i parcelle di siepe, ecc. o migliurà a cohesiveness, a voluminosità è a permeabilità di l'aria di a tela di fibra.

I filamenti meltblown di dui elementi ponu cundensà u rendiment di un solu polimeru. Per l'illustrazione, u polipropilene hè abbastanza prezzu, ma s'ellu hè utilizatu in l'attrezzatura medica, ùn hè micca resistente à a radiazione. In questu modu, u polipropilene pò esse usatu cum'è u core è un subcaste esternu applicabile pò esse chjamatu. U prublema di resistenza à a radiazione pò esse rispostu da u cinturione di u polimeru resistente à a radiazione à l'esternu. Cusì, u pruduttu pò esse fattu assequible è pò cumpiendu e cundizioni funziunali, simili à i scambiatori di calore è umidità chì ponu esse aduprati in u sistema respiratoriu in u campu medico, è ponu dà calore è umidità naturali adattati. Hè ligeru, dispunibile o faciule da emasculate, assequible, è agisce cum'è un fangu frescu per sguassà i contaminanti. Hè custituitu da duie vele bicomponenti meltblown ligeramente mischiate. Adopta fibra bicomponente giacca-core, u core hè polipropilene, è a pelle hè nylon. I filamenti bi-compunenti ponu ancu aduprà sezioni trasversali strutturate speciale, simili à trilobali è multilobulati, per fà l'area di a faccia più grande, è à u stessu tempu, i polimeri chì ponu migliurà a prestazione di filtrazione ponu esse aduprati in a subcasta faccia o in a punta. . Olefina o poliester meltblown fibre di fibra bicomponente ponu esse fatte in liquidu sfericu è gas contaminanti. A maglia di fibra di dui elementi funnata pò ancu esse aduprata per a punta di fangu di sigaretta; aduprà effettu wicking à fà high-grade essai-assorbenti core; bacchetta per a ritenzione di liquidi è infuzione, etc.

Dunque, u China Jinhaocheng Meltblown Nonwoven Manufacturer mantene a tendenza di a tecnulugia d'avanguardia in u mondu, è sviluppa è produce all'ingrosso Tissu non tissé mélangéPer N95 99 Mask, Maschera facciale dispunibile, Tessutu non tessutu melt Tissu non tissé soufflé par fusion, Geotextile, Materasso & Quilting, Non-tessutu finitu. Pruduttu, Tessutu di l'internu di l'auto, Tappeti è Tappeti, Tessutu di Laminazione, Tessutu Nonwoven Spunlace, Tessutu Nonwoven Filtru, Nonwoven Perforatu à l'aguglia, Wading Termale Bonded

 

Più da u nostru Portfolio


Tempu di post: Aug-16-2022
Chat in ligna WhatsApp!