How to evitari la diminuzione di effettu electrostatic di pannu melt-blown | JINHAOCHENG

L'efficienza di filtrazione di  Melt spraying cloth hè un sistema cumplessu di ingegneria, chì implica u materiale di u produttu, u prucessu di produttu, a tecnulugia elettrostatica è cusì, è hà assai à fà cù l'ambiente di almacenamiento. Cumu evitari u decadenza di l'effettu elettrostaticu di 95 grade Melt spraying cloth, hè necessariu di fà un bonu travagliu da i seguenti trè aspetti.

Pruduzzione larga di stoffa per spruzzo

1. Selezzione di masterbatch permanente di electret

Electret hè di ricaricà. U pannu soffiatu di stoffa chì passava per l'electret hà righjuntu 95 + in prima, ma l'effettu hè cascatu dopu à uni pochi di ghjorni, soprattuttu perchè u campu elettrostaticu era estremamente instabile è l'attenuazione di a carica hà causatu l'attenuazione di l'effettu.

Attualmente, ci sò trè masterbatches di electret cumunimenti utilizati: a produzzione di turmaline, a produzzione di gas-silicuu, i sustanzi chimichi chì cuntenenu l'azuti grassi.

Ognunu di i trè tippi di masterbatch electret hà i so vantaghji è svantaghji. U masterbatch electret pruduciutu da u metudu di gas-silicuu hà una alta efficienza è una bona persistenza, chì basamente appartene à u almacenamentu di energia permanente, faciule da disperse, micca tossicu è senza gustu, è pò esse certificatu da FDA.

A polarizazione di l'electrets fatti di materiali non polari hè principalmente causata da a carica spaziale. Ci sò dui tipi di carica spaziu: unu hè chjamatu u listessu segnu carica, l 'altru hè chjamatu u differente carica signu. U primu hè attribuitu à l'esistenza di cunductività trà u dielettricu è l'elettrodu o a rottura vicinu à a superficia dielettrica sottu l'azzione di un forte campu elettricu, chì face chì l'elettrodu inject charge in i dielectrics, perchè a polarità di u spaziu injected. a carica hè uguale à quella di l'elettrodi adiacenti. A polarità di a carica di segnu differenti hè opposta à quella di l'elettrodu adiacente, chì hè soprattuttu duvuta à a separazione è a cattura di a carica in u dielettricu. A carica di electret furmata da l'orientazione dipolu in i dielettrici polari hè un altru tipu di carica di segnu sfarente.

2. L'equipaggiu Electret deve aduprà carica positiva

A polvera, i battìri è i virus in l'aria sò attaccati à e particeddi, chì sò principarmenti caricati negativamente, mentre chì a tela soffiata di fusione hè caricata positivamente, cusì hè faciule d'assorbire queste particelle caricate negativamente.

L'equipaggiu Electret deve aduprà carica positiva, micca carica negativa. Perchè ci hè una carica positiva nantu à a tela, pò assorbe a carica negativa in l'aria. Quandu u mantellu melt-blown entra in cuntattu cù a pelle, a carica negativa hè più faciule cunsumu, è a perdita hè più lenta se a carica positiva hè purtata.

Sicondu l'ingegnere di un equipamentu elettrostaticu, a prova mostra chì a megliu distanza di scaricamentu trà 15-50KV hè 4-8cm.

Se a tensione applicata hè troppu alta, cum'è più di 50KV, hè faciule per distrughje a struttura moleculare di polipropilene. Se vi avvicinate troppu, una scintilla d'arcu sguasserà u tela meltblown. Sicondu troppu luntanu, a carica scappa per via di scattering, chì perdi assai carica è ùn pò micca esse incrustata in u masterbatch, risultatu in un campu elettrostaticu insufficiente di a tela.

Apparecchiatura elettret di alta putenza per tela soffiata elettrostatica.

L'energia di l'electret pò esse aghjustata in una larga gamma è a gamma di regulazione di putenza hè 0-1200W.

Tensione d'electret d'uscita regulabile range 0-60KV.

Corrente elettret di uscita 0-20 mA.

Display di cristalli liquidi in tempu reale tensione è currente elettret.

Cù u buttone di partenza è u buttone di regulazione per un funziunamentu faciule.

Cù l'interruttore di arrestu d'emergenza, u fallimentu d'emergenza finisce l'output cun un buttone per migliurà a sicurità.

Cù a rilevazione automatica di l'arcu rapidu è a funzione di estinzione rapida di l'arcu per assicurà l'operazione sicura è ininterrotta di a tela soffiata di fusione.

Cù scaricamentu di filu di molibdenu filu rottu funzione di prutezzione rapida per assicurà a sicurezza è l'efficacità di l'elettret.

Cù sopratensione di electret di output, sopracorrente, prutezzione di overpower.

Apparecchiatura di generazione di elettret elettrostatica vera pratica.

3. A tela Meltblown deve esse incapsulata in u tempu per evitari di ricuperà l'umidità

L'elettricità statica di a tela meltblown hà una capacità d'adsorzione assai forte, è a polvera è u vapore d'acqua in l'aria seranu constantemente assorbite da u tela meltblown. I prublemi ambientali affettanu assai a retenzione di carica di tela meltblown.

Per quessa, hè necessariu di monitorà a temperatura è l'umidità in l'attellu in ogni mumentu è aumentà l'equipaggiu currispundenti per mantene a temperatura è l'umidità in l'attellu in un certu intervallu.

A tela Meltblown deve esse imballata in tempu dopu à a produzzione, preferibile imballaggio in vacuum, almacenamiento seccu, ùn pò micca entra in cuntattu cù l'aria umida esterna. Evite di ricuperà l'umidità è di sporcà.

Più da u nostru Portfolio


Tempu di post: May-12-2022
Chat in ligna WhatsApp!